Reedukacija psihomotorike ili tretman pokretom je metod koji stučnjaci koriste kako bi pomogli djetetu da osvijesti svoje tijelo, njegov položaj u odnosu na drugu osobu, u odnosu na prostor I vrijeme.
U reedukaciji psihomotorike se reintegriše funkcionalna cjelovitost psihomotorike djeteta, kroz pokret se pobuđuju, ponavljaju i dograđuju senzomotorna iskustva. Kroz reedukaciju psihomotorike djetetu se omogućava da ponovo iskustveno doživi ranije faze doživljaja tjelesne cjelovitosti, faze razvoja ovladavanja prostorom i vremenom, one faze koje su tokom razvoja ostavile nedovoljno jasna iskustva.
Reedukacija psihomotorike predstavlja višedimenzionalan pristup u radu sa djecom s poremećajima psihomotorike, koji preko pokreta i tonusa ostvaruje kako tjelesnu tako i verbalnu komunikaciju.
Terapijski program je zasnovan na individualnim sposobnostima, razlikama i mogućnostima djeteta, razvojnim potrebama i osjećanjima.
U tretmanu reedukacije psihomotorike koristi se pokret kako bi se podsticao razvoj u svim oblastima dječijeg funkcionisanja.
Reedukacija psihomotorike je najprikladniji metod u tretmanu djece sa:
● disharmoničnim razvojem;
● dispraksičnim teškoćama;
● pervazivnim razvojnim problemima;
● intelektualnom ometenošću;
● govorno-jezičkim problemima;
● poremećajima ponašanja
Kroz reedukaciju psihomotorike primjenjujemo vježbe opšte reedukacije i vežbe reedukacije psihomotorike:
● Vježbe za doživljaj gestualog prostora
● Vježbe za definisanje doživljaja tjelesne cjelovitosti
● Vježbe za osamostaljivanje pokreta
● Vježbe pasivnim pokretima
● Vježbe za ujednačavanje tonusa
● Vježbe lateralizovanosti na sebi i drugom
Slobodno nas kontaktirajte na:terapija@maliheroji.ba